Geestelijk al op weg! - Reisverslag uit Tbilisi, Georgië van Hein Tolboom - WaarBenJij.nu Geestelijk al op weg! - Reisverslag uit Tbilisi, Georgië van Hein Tolboom - WaarBenJij.nu

Geestelijk al op weg!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hein

30 Juli 2005 | Georgië, Tbilisi

Amersfoort, 30 juli

afgelopen week een heel aparte week beleefd. Afscheid genomen van vrienden, en de laatste zaken regelen. Ik ga a.s. maandag op weg naar Tbilisi met een tussenstop in Instabul. Ik reis niet alleen, we gaan met z'n vijven, dus dat is relaxt. Ik zaleer binnenkort van me laten horen.

groet
Hein

  • 07 Augustus 2005 - 11:50

    Favoriete Broer:

    dat had je gedacht apekop,
    een dagje extra wachten!
    Hoe smaakt de katjapoeri?

  • 09 Augustus 2005 - 18:35

    Hedy:

    he hein, leuke site zeg! je verhalen klinken echt zeer indrukwekkend. je klinkt al behoorlijk 'ingeburgerd'

  • 24 Oktober 2005 - 08:12

    Ben En Oda:

    Hein:Welkom thuis in het regenachtige Nederland het is weer echt herfstweer je zult wel blij zijn dat je na 3 maanden je familie en vrienden ziet.

    groetjes van Ben en Oda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Georgië, Tbilisi

Hein
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 462
Totaal aantal bezoekers 357553

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2005 - 25 Oktober 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: